Végzetes hiba a kapcsolat oldaladon

0
401
weboldal email hiba

Ha nézed a videóimat a YouTube-on, egy online tréningemben vagy olvasod a blogomat, akkor már biztosan hallottad tőlem azt, hogy a látogatóid és a vásárlóid között a BIZALOM áll. Tehát egyszerűen fogalmazva: Ha el akarsz adni, akkor az a dolgod, hogy bizalmat építs.

Sok munka után semmi eredmény

Rengeteget kell dolgoznod azon, hogy a látogatóidból vásárlókat csinálj. De ha ez mégse megy annyira gördülékenyen, mint másoknak, akkor bizony szét kell nézned a saját házad tályán. Vizsgáld meg a vásárlási folyamatokat, optimalizáld az oldaladat, folytass több marketing tevékenységet stb…

Ugye rengeteg kis trükk van, amikhez sokszor igen drágán tudsz hozzájutni online marketing guruk előadásain vagy tréningein. Befektethetsz továbbá rengeteg időt könyvek olvasására, hogy még több kis trükköt sajátíthass el. Működnek? Igen valószínűleg a többsége működik, viszont általában nem hoznak robbanásszerű 1000%-os bevételnövekedést neked, csupán néhány százalékosat.  Lehet így építgetni szépen lassan egy vállalkozást, sőt KELL IS! Viszont bukni mindig könnyebb, mint fejlődni. Ezt a sok elért kis eredményedet csúfosan tönkre teheted egy-egy súlyos hibával.

marketing wordpress képzés

Egy apró, de súlyos hiba

A businessgymre először látogatók közel 8%-a nézi meg az oldalaimon a Kapcsolat részt (Rólam vagy Kapcsolat néven találod a menüben). Vannak bizonyos iparágak, ahol ez a szám jóval nagyobb is lehet. Én is szeretem megnézni ezt az aloldalt mások honlapján, mivel kis plussz infóhoz juthatok a vállalkozóval/vállalkozással kapcsoaltban. Ezzel nem is lenne gond, ha ezt arra ahsználnánk, hogy ezt a bizonyos BIZALMAT tovább építsük a látogatókban, viszont sokan nem is foglalkoznak vele, csak “kötelező rosszként” tekintenek rá. “Másoknak is van, legyen nekem is” alapon.

A legdurvább hiba tehát, amivel ezen az oldalon találkoztam az az email cím. Pontosabban az email cím végződése. Mindig jókat mosolygok az olyan – komoly témákkal foglalkozó, látszólag nagymenő – cégeken, akik egy [pistike69@gmail.com] -os email címmel várják a potenciális ügyfeleik jelentkezését. Vagy az [xykft@freemail.hu] is gyakori sajnos.

A megoldás

A megoldás egyszerű: ha már van egy weboldalad, akkor használd annak a domain végződését az email címedhez. (szinte biztos, hogy legalább 1-2 ilyet használhatsz. Kérj infót a tárhelyszolgáltatódtól!)

A hello@businessgym.hu vagy a norbi@businessgym.hu elég jól szemlélteti, hogy miről beszélek.

Ezeket csatolhatod levelezőprogramokhoz (pl.: Outlook) és így hazsnálhatod őket. Óriási presztízs veszteség, ha egy gmailes címet használsz! SOHA ne tedd!!

  • “Oké, de Norbi. Én nem tudom ezeket kezelni.”
  • “Olyan átláthatatlan, ha Outlookot használok. Én a gmailben vagyok hatékony”

Nyugi, van megoldás. Elárulom, hogy én is jobban szeretem a Gmailt, mint az Outlookot vagy a tárhelyszolgáltatóm internetes levelezőrendszerét, ezért beállítottam, hogy automatikusan továbbítsa ide a leveleimet. Tehát van egy gmailes címem és arra továbbíttatom az ÖSSZES emailemet. Ez nekem azért jó, mert így minden e-mail címemről egy helyre jönnek a levelek és hatékonyan tudom őket rendszerezni és ezáltal produktív tudok maradni, ha a levelezésemről van szó.

 


 

Kapcsolódó oktatóanyagok:

 

WEBÁRUHÁZ KÉSZÍTÉS MINI KURZUS KEZDŐKNEK (1 790 Ft)[MEGTEKINTÉS]
webáru

WEBÁRUHÁZ KÉSZÍTÉS MEGAPACK (63% kedvezménnyel) [MEGTEKINTÉS]

GSM 3.0 – Kiút a szegénységből a függetlenség felé (2 790 Ft[MEGTEKINTÉS]

 

Remélem hasznos volt számodra ez a bejegyzésem. Oszd meg velem a véleményedet, kövess YouTube-on és olvasd a BusinessGYM-et hasznos tartalmakért! 🙂

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Please enter your comment!
Please enter your name here